Fókuszban a jövő II. - Kádas István

2014.04.20 15:55

Habár Kádas Pisti nem a felnőtt keret legbiztosabb tagja, tegnap is pályára lépett a felnőttek között, így éppen itt van az ideje, hogy bemutassuk Nektek. Folytatódjon tehát a fiatal játékosainkat bemutató sorozatunk, hiszünk benne, hogy ők jelentik a jövőt Barcikán!

Kádas István

Poszt: balszélső/balhátvéd

Született: 1995.07.19.

Klubjai: 2003.04.-2005.07. Sajószentpéter

2005.07.-2013.08. Debrecen

2013.08.- KBSC

Szereplés:

2006/2007: U13 12 mérkőzés, 6 gól, 1 sárga lap

2007/2008: U13 13 gól

2008/2009: U15 3 gól

2009/2010: U15 29 mérkőzés, 12 gól, 3 sárga lap, U17 1 mérkőzés

2010/2011: U17 (II. o.) 7 mérkőzés, 13 gól, U17 (I. o.) 25 mérkőzés, 4 gól, 5 sárga lap       

2011/2012: U17 4 mérkőzés, 3 gól, U18 26 mérkőzés, 5 gól, 2 sárga lap, U19 2 mérkőzés, 1 gól

2012/2013: U18 9 mérkőzés, 5 gól, 2 sárga lap, U19 11 mérkőzés, 2 sárga lap

2013/2014: NB III. 5 mérkőzés, 1 gól, Magyar Kupa 1 mérkőzés, U21 19 mérkőzés, 9 gól, 3 sárga lap.

 

  1. Milyen pozícióban futballozol jelenleg, így volt-e ez mindig? „A felnőtt csapatban általában bal oldali támadóként számítanak rám, az U21-ben pedig többségben balhátvédet játszok. Ezzel nincs is semmi bajom, hiszen ez csak az előnyömre válik, ha több poszton is bevethető vagyok. Egyébként U15-ös koromban kerültem először balhátvéd pozícióba, azóta szinte mérkőzésenként változik, hogy hol játszok.”
  2. Mik az erősségeid, miben kell még fejlődnöd? „Gyorsaságom, és az, hogy több poszton is bevethető vagyok szerintem mindenképp az erősségeim, fejlődni pedig mindenben szeretnék még, de leginkább mentálisan.”
  3. Hogy érzed, mikor tudsz az első csapat biztos tagjává válni? Ezt szerintem inkább a Mestertől kéne megkérdezni, de minden egyes nap próbálom a maximumot nyújtani az edzéseken, hogy minél hamarabb bekövetkezzen ez.”
  4. Milyen terveid vannak a jövőre nézve? „Jól érzem magam Barcikán, úgy gondolom, nagyon sokat erősödtem azáltál, hogy felnőttek között készülhetek hétről-hétre, viszont ezen még nem gondolkoztam, hogy mi lesz a nyáron. Jelen pillanatban csak arra koncentrálok, hogy az U21-es bajnokságot mindenképpen megnyerjük, illetve próbálok a felnőtt csapat segítségére is lenni.”
  5. Milyen meglátásaid vannak az első csapat szereplésével kapcsolatban? „Nagyon kiélezett a bajnokság és az biztos, hogy még semmi sem dőlt el. Bár a Létavértéssel szemben 3 pontos hátrányban vagyunk, szerintem nekünk csak a saját mérkőzéseinkkel kell foglalkozni, mert előbb - utóbb ők is botlani fognak. Ha sikerrel vesszük a hátralévő akadályokat, akkor biztos vagyok benne, hogy Kazincbarcika bajnoki címet fog ünnepelni!”
  6. Kik azok, akiknek sokat köszönhetsz? „Ha jól számoltam, akkor Debrecenben legalább 7 edzővel dolgoztam együtt kisebb-nagyobb sikerekkel, viszont kiemelni nem szeretnék senkit sem, mert úgy gondolom, mindegyiküktől tanultam valamit…”
  7.  Kik a példaképeid (külföldi, magyar, KBSC-játékos)? „Gyerekkorom óta Juventus rajongó vagyok, így hát a példaképem nem is lehet más, mint Alessandro Del Piero, magyar szinten pedig egyértelműen Gera Zoltán a kedvencem.”
  8. Melyik volt eddigi legfontosabb és legjobb meccsed? „Életem eddigi legfontosabb mérkőzése 15 éves koromban volt, amikor egy nemzetközi tornán vettünk részt a Lokival. Miután a csoportunkat megnyertük, a Juventusszal kerültünk össze a legjobb 4 közé jutásért. Sajnos 1-0-ra kikaptunk egy olyan mérkőzésen, ahol a belépőjegy 5 euróba került a nézőknek, de így is majdnem 1000-en voltak a meccsen… Legjobb meccsemnek mindenképpen a bemutatkozó mérkőzést mondanám a Veresegyháza ellen, ahol 30 perc alatt rúgtam 1 gólt és adtam 2 gólpasszt. Jobb kezdésről nem is álmodhattam volna…”
  9. Melyik a kedvenc csapatod? „Juventus, Diósgyőr.”
  10. Szerinted miért ilyen gyenge a magyar futball nemzetközi szinten? „A véleményem szerint az utánpótlásképzésben kezdődnek a legnagyobb problémák, bár mintha ez mostanában javulna az újabb és újabb akadémiáknak köszönhetően.”

 

Téma: Fókuszban a jövő II. - Kádas István

Dátum: 2014.04.21

Feladó: hajrabarcika

Tárgy: jövő

Ha már senki nem ír az utánpótlás-korú focistákról szóló cikkekhez, én akkor is megjegyezném, hogy a legfontosabb dolgunk most az (függetlenül attól, hogy bajnokok leszünk, vagy sem), hogy megtartsuk a kiválóan szereplő U21-eseinket. Több játékosunk is van a felnőtt keretben, akiket ha el is veszítünk, ezek a fiatalemberek képesek lesznek pótolni őket. Bízom benne, hogy ehhez meglesz a keret és az akarat.

Tételek: 1 - 1 ból 1

Új hozzászólás hozzáadása