A másik spanyol sem marad szótlan...

2013.04.05 07:25

David! Hogy érzed magad Barcikán?

David: „Mindennel nagyon meg vagyok elégedve, az emberekkel, a csapattal.”

3 meccs, 2 gól. Tudod tartani ezt a ritmust?

David: „Remélem, nem csak hogy tartani tudom, de még túl is szárnyalni.”

Az erősséged – véleményem szerint – hogy nagyszerűen tartod meg a labdát elől. Ennek alapján a posztod lehetne akár irányító is. Mit gondolsz erről?

David: „Szeretem szervezni a játékot, és megtartani a labdát. Sokkal inkább érzem magam középpályásnak, vagy visszavont támadónak, mint csatárnak. Szeretek kötetlen poszton játszani, a középpályások és a támadók között, és kiszolgálni a társakat.”

Mesélj egy kicsit a spanyol klubjaidról!

David: „Sok klubban játszottam Spanyolországban. FC Barcelona, Sevilla FC, Granada…”

Barcelona? Ugye csak viccelsz?

David: „Nem, 3 évet töltöttem ott. Játszottam az U16-os válogatottban is.”

Szóval, 3 évig a Barcában játszottál. Voltak ma már híres csapattársaid?

David: „Játszottam Pique-vel, Messi-vel, Fabregas-al, Pedro-val, Busquets-el, Marc Crosas-al, aki a Celticből és a Lyon-ból lehet ismerős, a Sporting-ban játszó Jeffren-el, Diego Capel-el a Sevillából…és még rengeteg játékossal.”

Imponáló lista. Hogy kerültél Barcikára?

David: „Barátom, Salvador Ela közvetítésével. Spanyolországban őt csak Chupe-ként ismerik.”

Álmodozol róla, hogy tavasszal David nyerje a mesterlövészek versenyét?

David: „Nehéz feladat az élen végezni. Remélem, minél jobban tudom segíteni a csapatot játékommal és góljaimmal, hogy a lehető legjobb helyezést érjük el.  Szeretném, ha a csapat bentmaradna az NB2-ben.”