Ahogy a mieink látják...

2013.04.06 11:58

Horváth Szabolcs: "Egy nagyon nehéz mérkőzésre számítok. Mind a két csapatnak nagyon nagy szüksége van a 3 pontra a bentmaradáshoz, szerintem nekünk könnyebb dolgunk lesz ma, mivel sokat készültünk a műfüvön, jobban tudunk majd alkalmazkodni ehhez a talajhoz. Mindenképpen nyerni szeretnénk, mert nagy lépést tudnánk tenni azért, hogy felkapaszkodjunk, és előre tudjunk nézni a tabellán és nem hátrafelé. Egy jó meccsen nyerünk 2:0-ra!!!"

Nyisalovits Donát: "Szerintem simán meg lehet rángatni a Szolnokot. Még nem vagyok olyan formában, hogy tétmeccsen végig játsszak, de szerintem már nem sok hiányzik, hogy visszatérjek. Akkor játszok, amikor a mester bizalmat szavaz nekem."

Bogáti Péter: "Nehéz meccsen, de szép játékkal 2-0-ra nyerünk!"

Szala Ákos: "Szoros meccs, de egyértelmű hazai győzelem!"

Privigyei Ádám: "Mindenképpen szoros meccset várok, de egyértelmű, hogy hazai győzelmet!"

Fehér Balázs: "Nagyon fontos meccsen egy góllal jobbak leszünk!" (Balu megerősítette, hogy minden rendben vele, kész a játékra...)

Kiprich Dániel: "Agyonverjük őket 1-0-ra!"