Gyorsinterjúk az ébredező játékosoktól

2013.03.23 10:37

Klubunk gyúrója, Gál Zsolt, megerősítette, hogy Maicon lágyéksérüléssel küszködik, futó edzéseket végez, minimális fájdalma van, hamarosan felépül...

Szala Ákos: "Reméljük alkalmas lesz a pálya, mindenképpen játszani akar a csapat. Tippem: 3-0."

Kiprich Dániel: "Szerintem lesz meccs. 2-0."

Nyitrai Dávid: "Úgy gondolom, hogy lesz mérkőzés, és sima meccsen nyerünk 2-3 góllal. Ha minden jól megy, úgy néz ki, 3-4 hét múlva rendbe fogok jönni."

Privigyei Ádám: "Mindenképpen csak a győzelem elfogadható, pláne a Fradi ellen, nekem ez duplán számít. Úgy gondolom lesz meccs, mert jó az idő, de a pályánk nem lesz biliárd asztal." HB: Mit jelent Neked a Fradi ellen játszani? Még ha csak a másodosztályban is? P.Á.: "Hát, hogy játszom-e, azt nem tudom, de kész vagyok a játékra, egészséges vagyok már. Nekem minden Fradi elleni meccs óriási presztízs, egy kicsit másabb, mint egy átlagos mérkőzés." HB: "Úgy tudom, a jobbhátvéd posztot preferálod inkább, mint a középső védőt. Látsz esélyt a csapatba kerülésre, ha mindenki egészséges? P.Á.: "Most már minden posztra több játékos van, meg kell harcolni a csapatba kerülésért mindenkinek, bízom benne, hogy kapok majd lehetőséget." HB: Azt a fanatizmust, amit a pályán rajtad látni Újpestről "hoztad magaddal", vagy személyiségedből fakad? P.Á.: "Igazából mindig ilyen heves vérű voltam,csak a győzelem elfogadható,nem bírom elviselni a vereséget. Azt hiszem ez alap a sportban." HB: Remélem, minden játékostársadra át tudod ragasztani ezt a hőfokot. Fél szívvel nem voltál szomorú az Újpest elleni kupameccs után? P.Á.: "Egy Újpest ne szenvedjen egy ilyen meccsen, nekik a kupagyőzelem legyen a céljuk,ne pedig a 32 közé kerülés. Sajnos ez már nem az az Újpest. Mindezek mellett nagyon örültem a győzelemnek!" HB: Jól érzed magad Barcikán, Ádám? P.Á.: "Igen, minden rendben, köszönöm. A város, az emberek, a klub is jó benyomást tett rám, szívesen focizom itt." HB: Látsz még esélyt arra, hogy egyszer szeretett klubodban futbalozz? P.Á.: "Esély mindenre van, télen volt szó róla, hogy visszatérek, de én jól érzem magam itt, nem volt okom váltani. Persze Újpest a hazám, minden lehetséges." HB: Ha jól tudom, "végleg" vásároltunk meg. Hogy ment volna a visszatérés? P.Á.: "A klub érdeklődött, visszamennék-e, én nemet mondtam. Nem tudom, mi lett volna, ha igent mondok, de mindenre van megoldás." HB: Én mindenesetre - és ezt azt hiszem, minden Vegyész-szurkoló nevében mondhatom - örülök, hogy maradtál. Mennyi esélyt látsz a bentmaradásra? P.Á.: "Nagyon szépen köszönöm. Sokat beszélünk erről az öltözőben, meg se fordul a fejünkben, hogy ne sikerülne, a csapatot erősnek tartom, és a 3-5. helyig taksálom." HB: Kiket tartasz a legnagyobb ellenfélnek a küzdelemben? P.Á.: "Azt hiszem, nincsenek annyira kiugróan jó csapatok, kiegyensúlyozott a bajnokság. Nyíregyháza, Békéscsaba, Mezőkövesd hármast tartom a legerősebbnek." HB: Mit szólnál egy Privigyei-felhőfejeshez a 25. fordulóban? Segítek: Újpesten játszunk... P.Á.: "Igen, már párszor átfutott az agyamon ez a forgatókönyv. Sok meccs van még addig, de az biztos, ez egy nagyon pikáns meccs lesz nekem."

Póser Dániel: "Minden a pályától függ, de reméljük lesz meccs! Én győzelmet várok a csapattól! 2-0."

Nagy Krisztián: "2-0". HB: Szerinted bekerülsz a kezdőbe? N.K.: "Tegnap a mester nyilatkozta a kezdőt, úgy láttam, én nem voltam benne... A kedvem ettől nem megy el... Ha játszom, bizonyitani fogom, hogy ott a helyem..."

Nyisalovits Donát: "2:0". HB: Mikor látjuk Nyisalovits urat a védelem tengelyében? NY.D.: "Utól kell érni önmagam, jelen pillanatban 80% körül lehetek,úgyhogy 2-3 hét szerintem. De majd akkor igazán, ha a mester bizalmat szavaz nekem:)"

Vólent Roland: "3-1 ide." (közben Kiprich Dani megjegyzést tesz arra, hogy milyen alapon gondolja Roland, hogy gólt kap a védelem). V.R.: "Akkor jól van, de ha esetleg találnának egyet véletlen, én is tudom, hogy hátul betonfal van. Jó formában vagyok, és kispestiként én is tudom, mit jelent a Fradi ellen játszani! Nekem is presztízs ez a meccs!!! Szeretném végre megszerezni az első mesterhármasomat felnőtt bajnokin!"

Fehér Balázs: "A 2:0 nekem is tetszik. A lényeg, hogy nyerjünk!"

Bogáti Péter: "Nyerünk 4-1-ra Vólent mesterhármasával... HB: Az előzetes összeállításban nem szerepeltél. Látsz esélyt ma a pályára lépésre? B.P.: "Hát, nem tudom előre, a mestertől függ, de nagyon remélem, hogy játszhatok." HB: Balszélsőként igazoltunk. Hol érzed magad a legjobban a pályán? B.P.: "Igazából mindenhol, csak játsszak. De legjobban balszélső és irányító, ami közel áll hozzám." HB: Diósgyőrből jöttél. Jelent Neked valamit a hírhedt Barcika-Diósgyőr ellentét? B.P.: "Igazat megvallva mindig abban a csapatban kell a maximumot nyújtani, ahol épp játszok. Ezért ezt a dolgot félreteszem, és a mostani csapatomra koncentrálva elnézek ezek a dolgok felett." HB: Nem érzed úgy, hogy "sokan vagytok" a bal oldalon a keretben? B.P.: "De igen, vagyunk egy páran, ami jó a konkurencia-harc miatt." HB: Üzensz valamit a Vegyész-szurkolóknak? B.P.: "Annyit üzennék, hogy továbbra is töretlenül szurkoljanak a csapatnak, mert meg lesz az eredménye".

 

Ennél szebb végszót nem is találhattunk volna, ezennel az ébresztést befejezettnek nyilvánítjuk, mindenki a fedélzeten! Hajrá Barcika!!!!