Hírek első kézből...

2013.03.29 15:26

A tavaszi idény egyik legjobb meccse kerülhet megrendezésre vasárnap Mezőkövesden. Két igazán jó formában lévő csapat összecsapását rendezhetik meg a mezőkövesdi sporttelepen. Ha az időjárás és a spori is úgy gondolja. Mivel biztosan sokan útnak indulnának innen, Barcikáról is, illő lenne pontos információkkal rendelkeznünk arról, egyáltalán van-e edélye annak, hogy reménykedjünk, a meccs megrendezésre kerül. A két csapaton biztosan nem fog múlni, hiszen mind a két együttes topformában van, így nem hiszem, hogy örülnének a halasztásnak. A hírek szerint Véber Gyuri nagyon szeretné, ha megrendezésre kerülne a meccs, emlegetik a műfüvest is, mint opciót, de ebben az esetben felmerül a néző nélküli összecsapás lehetősége is. Úgy illik, hogy első kézből szerezzük be a híreket, és ne innen Barcikáról találgassunk. A Mezőkövesd futballistáit a találkozó megrendezésének esélyeiről és a várt eredményről faggattuk:

Lipusz Norbert: "A pályán egyáltalán nincs hó!! Nagyon jó az állapota!! Sőt, még nem is sáros!! Az eső miatt lehet tocsogós!! Hazai győzelmet várok."

Petneházi Márk: "A füves pálya víz alatt van, és jelenleg is esik az eső, a műfüves pályán lehet játszani, kérdés, hogy ebben a két klub megegyezik-e..  A tippem 2-1 lenne."

Ficsór Dávid: "A pályán hó nincs, viszont a talaj mély, és elég nedves. Szerintem csak az utolsó pillanatban derül majd ki, hogy alkalmas lesz-e a játákra! Szerintem a szezon egyik legnehezebb meccse vár ránk, de jó formánknak köszönhetően, és a hazai szurkolók segítségével mindenképp győzelmet remélek!"

Nagy Péter: "A pályánk az eső miatt szerintem használhatatlan lesz, vagy sárdagasztás lesz, vagy a műfüvön lesz megtartva a meccs. Állítólag már szóltak a vezetőiteknek, hogy számítsatok rá... Mi elméletileg nem akarjuk, hogy elmaradjon a bajnoki. Szerintem megnyerjük a meccset 3:1re, jó formában vagyunk, együtt van a csapat. Mondjuk, ti is jól kezdtétek a tavaszt. Szurkolok én is nektek, hogy bent maradjatok, főleg a barátaimnak a csapatból akikkel még játszottam együtt! Sok sikert vasárnap!"

Irhás Ignác: "Az én véleményem, hogy lesz mecs. És nyerünk is szerintem."