Interjú Kiprich Danival...

2013.03.29 18:00

Szolnokon 12 meccsen léptél pályára, mégis eligazoltál. Mondanál pár szót arról, miért hagytad ott a csapatodat?

K.D.: "Nem úgy sikerült az őszi szezon, ahogy azt gondoltuk, illetve ahogyan azt mi elterveztük. 12 bajnokin, 4 ligakupa és 5 magyar kupa meccsen léptem pályára, ahol úgy gondolom, hogy annak ellenére, hogy a csapatnak nem ment a játék, egyénileg jól teljesítettem, és a csapat oszlopos tagja voltam! Télen volt egy edzőváltás, és Kis Károly személyében új edző érkezett! Amint elkezdődött a felkészülés még 2 és fél hetet a Tisza partiakkal készültem, majd közölte velem a vezetőedző, hogy nem férek bele a számításaiba, és nem tud velem számolni.... Ezen igencsak meglepődtem, hisz az egyik legjobb teljesítmény az én nevemhez fűződött ősszel Szolnokon.......! Gólokkal, illetve gólpasszokkal járultam hozzá a csapat jó szerepléséhez belső védőként!"

A 12 bajnokin 7 sárga nem járult hozzá a hozzáállásához? Külső szemlélőként Kiprich Dániel egy jó felépítésű, vídiakemény, de kicsit könnyed életfelfogású jobbhátvéd...

K.D.: "Védőként elkerülhetetlennek tartom, hogy ne kapjak sárgát! Nyilván nem mentség, hogy védő vagyok, de vannak olyan szituációk, amikor kell a fault! Másrészt meg semmilyen körülmények között nem tudom elviselni ha veszítek, semmilyen téren és semmilyen játékban! Mindig nyerni akarok, mindenhol, mindenben!!!! Könnyed életfelfogású jobbhátvéd alatt mit értesz?"

Ne érts félre, jó értelemben mondom, de nekem kicsit úgy tűnik, hogy bohóckodásban Te viszed a prímet jelenleg a csapatban.

K.D.: "Életvidám srác vagyok, benne vagyok minden hülyeségben, minden állatkodásban! Semmi rossznak nem vagyok a megjavítója, de ha már valami komolyra fordul (edzés, meccs), akkor nincs apelláta! Olyankor nincs a pályán se barát, se rokon, se senki, olyankor átmegyek a falon is ha kell!"

Ez helyes is, ilyen mentalitásra van szükség a bemtmaradáshoz! Ha már Szolnok: említetted, hogy belső védőt játszottál a Tisza-parton. Grúz vagy Gyagya jobb belső védő, mint Kiprich Dani?

K.D.: "Tapasztalt, rutinos, NB1-et megjárt labdarúgókról beszélünk! Nem véletlenül szerepeltek "egy-két" meccsen az első osztályban! De ennek ellenére úgy gondolom hogy helyem lett volna köztük!"

Ok, a Szolnokot "kivégeztük". Milyen érzés a papád edzősködése alatt játszani? Bár ebben már volt párszor részed más csapatoknál is...

K.D.: "Nekem mindig egy méterrel többet kell... De ami azt illeti egy remek szakemberről beszélünk, amit persze az eredményei is alátámasztanak!!!"

Frusztrál?

K.D.: "Nem mondanám hogy frusztrál, de megszokni sosem lehet."

Hogy élted túl az eltiltásod miatti kényszerszünetet?

K.D.: "Azt nem nagyon kívánom senkinek, ráadásul olyan miatt kaptam egy év eltiltást, amit nem is követtem el.....!!!!!! Írországban dolgoztam egy pár hónapot, majd itthon vállaltam mixer munkát! De ilyen lassan 1 év még sosem telt el....gyalázat rossz egy korszak volt!!!"

A kis Kiprich Dani is egy kis pufók srác volt. Most inkább vasgyúrónak mondanám. Van problémád a versenysúlyoddal, Dani?

K.D.: "Súlyommal mindig is voltak problémák sajnos, de inkább azt mondom hogy ki vagyok pattintva."

Kifejezetten gólerős hátvédnek számítasz, főként fejeseid veszélyesek. A Barcikában lejátszott 2 bajnokin nem nagyon láttunk tüsténkedni az ellenfél kapuja előtt. Hol maradnak a Kiprich-gólok?

K.D.: "Erről a playmakert (Jeremiás Geri) kellene megkérdezni, hogy miért nem rúg fejbe már végre... Viccet félretéve, természetesen nagyon szeretnék már bajnoki meccsen is gólt szerezni a Barcika színeiben, de nekem az elsődleges az, hogy nyerjen a csapat! És felőlem nyerhetünk 3-0-ra is 3 öngóllal, a lényeg, hogy meglegyen a 3 pont!!!! Első a csapat, második az egyén!"

Ha már itt tartunk: mit gondolsz a bentmaradási esélyekről?

K.D.: "Sima. Olyannyira, hogy bárkivel hajlandó vagyok fogadni bármibe!!!!"

Semmiképpen sem fogadnék ellened.

K.D.: "Hát akkor úgy legyen!"

Hogy érzed magad Barcikán, Dani?

K.D.: "Igazából rosszat nem tudok elmondani itt semmiről, negatív dolgok nem értek még, remélem nem is fognak! Csapattársaimmal nagyon jól kijövök, szenzációs hangulat van az öltözőben és azon kívül is!"

Attól függetlenül, hogy mit hoz a tavasz, el tudod képzelni, hogy itt folytasd pályafutásod a következő idényben is?

K.D.: "Fél + egy éves szerződést kötöttem a vezetőséggel, nagyon bízom benne, hogy a bajnokság vége előtt 2-3 fordulóval aláírhatom a további egy évet a következő NB 2-es bajnokságban! De persze nem titkolt célom, hogy magasabb osztályban focizzak, illetve külfölfön."

Ha Kiprich Dani ne adj' isten megsérül, vagy eltiltását tölti, kit játszatnál jobbhátvédben?

K.D.: "Én azt mondom, hogy jelen pillanatban annyira egyben van a csapat, hogy akár a Vólent Roli is el tudná játszani a jobb bunkót! De úgy gondolom, hogy ez inkább a szakmai stáb döntése, illetve választása lenne."

Úgy tűnik, a legnagyobb esély a kövesdi műfűre van vasárnap. Hogy ízlik nekünk a műfű?

K.D.: "Sajnos rendes füves pályán nem is tudtunk még eddig edzeni egyszer sem, és az egész felkészülést műfüvön csináltuk végig! Ennek a csapatnak jelen pillanatban egy betonos pálya sem lehet akadály a 3 pontért!"

A próféta szóljon belőled! További sportsikereket kívánok Neked, és kérlek, tegyetek meg mindent a bentmaradásért! Üzensz valamit a barcikai szurkolóknak?

K.D.: "Annyit üzennék nekik, hogy szenzációs, ahogy buzdítanak minket minden meccsünkön, és nagyon remélem hogy ez így is marad, és minél többet fognak kilátogatni a közeljövőben a pályára, mivel nagyon nagy szükségünk lesz a további támogatásra!"