Jöttek, látnak, visszakerülnének II. Illés Richárd interjú

2013.08.11 06:07

Új játékosainkat bemutató sorozatunk második „áldozata” Illés Richárd, aki a középpálya közepén készül a bevetésre.

HB: Hogy érzed magad Barcikán? Milyen a csapat, milyenek az edzések?

IR: Jól érzem magam Barcikán, a csapat nagy részével már személyesen ismertük egymást régebb óta. Nagy reményekkel vágunk neki ennek az idénynek, a cél az NB 2-be való feljutás. Az edzések nagyon jók, a szakmai stábon látszik, hogy nagyon komolyan veszik ezt a feladatot.

HB: Játszottál már valamelyikük iránymutatása mellett korábban?

IR: Diósgyőrben nevelkedtem, és a Diósgyőri Gimnáziumban végeztem a középiskolai tanulmányaimat. Borbély Péter előbbinél utánpótlás szakmai igazgató, utóbbinál pedig testnevelő tanárom volt. 

HB: Tudhatunk arról valamit, miért távoztál Putnokról?

IR: Igazából nagyon nem voltam megelégedve a vezetőség hozzáállásával, nem teljesítették a megállapodásunk anyagi részét… Mondhatni, a magyar futball mélygödrébe kerültem Putnokon... Ez volt az egyik ok. A másik pedig, hogy nem tartottak igényt a szolgálataimra a következő évben.

HB: Sokat nem is játszottál. Minek köszönhető szerinted a mellőzésed?

IR: Az idény első felében tényleg nem kaptam sok játéklehetőséget, bár a szakmai stáb elégedett volt a munkámmal. De a második felében szinte alapember lettem, de közbejöttek sérülések és eltiltás is...

HB: Fátylat rá... Mi győzött meg, hogy ide igazolj?

IR: Borbély Péter vezetőedzővel és Vincze Richárd pályaedzővel többször egyeztettem, és szerettek volna a csapatban látni. Tudtam, hogy szakmailag képzett edzők, és a csapat is ambiciózus fiatalokból és rutinos öregebb játékosokból áll, így Barcikára igazoltam.

HB: A középpálya védekező szekciójában játszottad végig a felkészülést. Ez az igazi posztod? Mert szerintem Illés Ricsi az ellenfél kapuja előtt is ügyesen feltalálja magát...

IR: Itt érzem magam leginkább otthonosan, de a támadásokból is kiveszem bőven a részem, hála a jó munkabírásomnak, ezt meg is tudom valósítani.

HB: Hogy érzed magad Kokó párjaként ebben a szekcióban az edzőmeccsek alapján?

IR: Hasonló stílusú játékos, mint én, mert leginkább az ellenfél támadásainak a megakadályozása a mi feladatunk. A középpályán elég nagy erőket kell mozgósítani, és mi ketten szerintem meg tudjuk oldani ezt a feladatot.

HB: Viszont ő is meglehetősen ügyes az előrefelé játékban, így akár hadrendváltásnál előrébb is tolódhattok..

IR: Igazából 3 belső középpályással fogunk többnyire játszani a meccseinken. Én vagyok a védekező, Kokó és Molnár Gabi pedig kicsit előttem játszanak. De ha a játékszituáció úgy adódik, hogy a támadással helyzetbe tudok kerülni, akkor Kokó is maradhat biztosítani a védőink előtt.

HB: És a másik Kokó, Bence?

IR: Azt hiszem, hogy Gabika nem fog tudni játszani a holnapi kupameccsen, így Bence kezd a helyén.

HB: Milyen erősnek látod a jelenlegi keretet? Ha Te lennél a vezetőedző, igazolnál még? Vannak szerinted hiányposztok?

IR: A holnapi, és a bajnokságbeli első meccs elég nagy erőfelmérő lesz... Nem akarok előre inni a medve bőrére... Nem én vagyok a vezetőedző, nem az én tisztem, hogy ilyen jellegű dolgokban nyilatkozzak.

HB: Korrekt. Kiket látsz a legnagyobb ellenfeleinknek a feljutásért?

IR: Szerintem Putnok, Felsőtárkány, Ebes, Eger lesznek a legnagyobb ellenfelek, de mindegyik meccs háromesélyes lesz, nagyon sok csapat vissza akar kerülni a másodosztályba…

HB: A Putnok elleni lesz az első meccs hazai pályán. Jelent ez neked valamilyen plusz motivációt?

IR: Egy játékosnak az előző klubja elleni meccs mindig presztízsmeccs, és plusz motivációt jelent. Ezzel így vagyok én is, de vigyázni kell, nehogy rosszul süljön el az egész…

HB: Mit vársz a holnapi meccstől?

IR: Csakis a győzelem elfogadható számomra. Vannak sérültek, betegek, ahogy már mondtam, Molnár Gabi helyén Kovács Bence játszik, úgy tűnik. Tátrai Gergő már rehabilitációs edzéseket végez, a bal oldalon valószínűleg Salvador kezd.

 

Csapatunkkal kapcsolatos hír, hogy középpályánk tovább erősödött, hiszen a felkészülési meccseken bizonyító Kádas István is aláírta egy éves szerződését, valamint a Bőcs elleni találkozón meggyőző teljesítményt mutató Demkó Balázs is hozzánk szerződik. Ez utóbbi játékos esete az érdekesebb, hiszen a Felsőtárkány idén nyáron igazolta le a Bükkábrányból, most viszont kölcsön adja klubunknak. Mivel a kölcsönszerződés aláírására csak a jövő hét folyamán kerül sor, Balázs igazolása még nincsen rendben, így a mai találkozón nem játszhat. Mindkét játékos profilját megtekinthetitek A CSAPAT – Középpályások menüben.

Ha a többiek közül mindenki tudja vállalni a játékot, akkor valószínűleg ez lesz a kezdőnk: Szabó Á. – Nagy P. (Treznai), Komlósi, Nyisalovits, Horváth Sz. (Czető) – Nyitrai, Illés, Kovács P., Kovács B., Salvador – Szabó V.

Hajrá Barcika!

Téma: Jöttek, látnak, visszakerülnének II. Illés Richárd interjú

Dátum: 2013.08.11

Feladó: szupergo

Tárgy: MK

4-2-re győztünk a kupában. Örülök persze, de minden meccsen sok gólt kapunk. Egy megye II-es csapat ellen nem épp dicséretes. De a Létavértes ellen sem volt az. Valahogy a védelem nem áll össze.

Dátum: 2013.08.11

Feladó: shift1

Tárgy: kupa

Győzelem OK, de a 2 kapott gól egy megye II-es csapattól sok. Nagyon nem jó ez így. Lényegesen több gólt kellett volna rúgnunk, és egyet sem kapni. Egy ilyen ellenféllel szemben ez elvárható. Vagy nem?

Dátum: 2013.08.11

Feladó: Barcika

Tárgy: MK

Az előttem szóló elégedetlenkedőknek egy-két információ...
Mindkét kapott gólunk 11-esből született, ott azért nem számít az osztálykülönbség, onnan még lehet, hogy nekünk is sikerülne betalálni. :)
Az első félidőben azért 25 percet emberhátrányban játszottunk, gondolom ezért érkezett Menyhért a védelmet stabilizálni.
Én a győzelmen kívül örülök annak, hogy Szabó Viktor és Salvador is eredményes tudott lenni a mérkőzésen. Remélem végre megtalálták a góllövő cipőjüket és a bajnokságban is így folytatják majd. Ezen kívül örömteli még, hogy Molnár Gabi is ott volt már a padon, reméljük ő is és David is közel van a visszatéréshez.
Jövő héten kezdünk Tárkányban, remélem minél több barcikai szurkolóval találkozunk majd! Mi ott leszünk!
Hajrá Barcika!

Dátum: 2013.08.11

Feladó: szupergo

Tárgy: Re:MK

A két 11-est valószínűleg a mi védelmünk hozta össze, nem csak úgy véletlenül kapta az ellenfél. Az emberhátrány gondolom kiállítás miatt történt. Ez sem túl jó hír. A következő fordulóban az illető hiányozni fog.

Dátum: 2013.08.12

Feladó: szupergo

Tárgy: Felsőtárkány

A Tárkányi oldal szerint 17-én 17.30-kor lesz a meccsünk velük, de Egerben. Persze lehet, hogy csak megtévesztés...

Dátum: 2013.08.12

Feladó: shift1

Tárgy: kupa

Nem láttam élőben egy felkészülési meccset sem, ez tény. DE! Továbbra is tartom, hogy egy megye2-es csapatnak minek összehozni 2 tizenegyest? Itt még a stressz sem volt nagy...
Felkészülési meccseken több gólt vártam volna a támadóktól. Nekem az kevés, hogy Salvador meg Szabó V betalál egy megye2-es csapatnak...

Tételek: 1 - 6 ból 6

Új hozzászólás hozzáadása