"Mindegy milyen játékkal, de pontot kell szerezni!" Miniinterjúk és egy kis meglepetés!

2014.03.01 07:14

Szeretnénk folytatni a tavalyi szezonban elkezdett beharangozó-sorozatunkat, amelyben a játékosok fejthetik ki véleményüket az adott meccsel kapcsolatban. Sőt! Ezúttal három kérdést tettünk fel a KBSC-s fiúknak, de úgy tűnik, a kevés üdítő kivételtől eltekintve, nem tartják fontosnak, hogy megosszák gondolataikat velünk, szurkolókkal. Nos, ha nem hát nem, nem erőszak a disznótor, bár azt megjegyzem, hogy bármelyik ellenfelünk játékosait keressük meg kérdéseinkkel, készségesen állnak rendelkezésünkre, merthogy közszereplők, ez (is) a dolguk. Mivel keretünk 19 játékosát kerestük meg kérdéseinkkel, úgy gondolom, ebben a formában nem érdemes erőltetni a dolgot, keresünk más megoldást, vagy maradunk annál, hogy csupán az éppen aktuális ellenfél játékosainak véleményét adjuk közre. Nagyon sajnáljuk!

Mindenesetre köszönjük azoknak, akik voltak szívesek válaszolni nekünk, nézzük mik is voltak a kérdések:

  1. Képes lehet-e megvédeni a csapat őszi elsőségét?
  2. Milyennek értékeled őszi teljesítményedet, miben szeretnél javulni tavasszal?
  3. Mit vársz a Putnok elleni idénynyitótól?

 

Szabó Ádám: „1. Az első két mérkőzés sorsdöntő lesz, sok minden múlik majd rajtuk. Ezeken kívül egyik meccset sem lehet lefutottnak nevezni. A felkészülés alatt mindent elkövettünk annak érdekében, hogy megtartsuk az előnyünket, meglátjuk, mennyire lesz elég, de én bízom magunkban.” „2. A kapott gólok száma önmagáért beszél! Hozzá kell tennem, hogy a csapatvédekezés is összeállt kellően. Voltak meccsek, amikor labdába sem értem nagyon, köszönhetően annak, amit a srácok előttem dolgoztak. Nagy hangsúlyt fektettünk Berci bá'-val (Szedlák Bertalan kapusedző – a szerk.) a beadásokra a felkészülés alatt, úgy érzem ezen a téren is előrébb léptem!” „3. Egy nagyon kemény, harcos, férfias futballt várok.  Eddig minden tétmeccsen nyertünk ellenük, remélem most is így lesz! Nagyon nehéz lesz, ez tény, erősített a Putnok, de ki tudja, hogyan állnak össze a rajtra. Felkészültünk rendesen, várjuk a hétvégét, ezen a meccsen mindegy milyen játékkal, de pontot kell szerezni! Következő héten a Léta ellen még fontosabb lenne a 3 pont megszerzése.”

Illés Richárd: „1. A keretünk nem gyengült, érkezett két új játékos is. Ha az első két fordulót sikeresen megvívjuk, akkor már csak rajtunk múlik, hogy bajnokok legyünk. Bízok a csapatban, jó játékosokból áll, elég nagy eséllyel indulunk a bajnoki címért.” „2. Az őszi teljesítményemmel összességében elégedett vagyok, leszámítva 1-2 meccset, ahol nem nyújtottam valami jó teljesítményt. Szeretnék többet segíteni a támadásokban, és pár góllal kivenni a részem a győzelmekből.” „3. Nagyon küzdelmes meccsre számítok, ahol számunkra csak a győzelem az elfogadható eredmény. Jó formában vagyunk, már nagyon várjuk a hétvégi összecsapást.”

Tóth András: „1. Én úgy gondolom, hogy képesek vagyunk erre.” „2. Rám inkább az U-21-es csapatban számítanak, ezért nem jutottam lehetőséghez felnőtt bajnoki mérkőzésen ősszel. Koncentrációban szeretnék fejlődni.” „3. Nagyon reménykedek benne, hogy sikerül mindhárom pontot elhozni Putnokról.”

 

Úgy tűnik, hogy keretünk 3 új játékosának „még nem szóltak”, hogy ne foglalkozzanak velünk, így ők készségesen álltak rendelkezésünkre. Tőlük azt kérdeztük, hogy érzik magukat a városban, csapatunkban, mit várnak az előttünk álló szezonban a csapattól, illetve saját maguktól, na és, persze, megkerülhetetlen volt a Putnok elleni meccsre vonatkozó érdeklődés is.

Kovács Szilárd: „Nagyon örülök, hogy ide kerültem, ehhez a csapathoz. Sok csapattársamat már régóta ismerem, így nem volt nehéz a beilleszkedés. A putnoki rajton bízom benne, hogy kijön a felkészülésen befektetett munka, és győztesen jövünk le 90 perc után. Az idényből még sok van, de nagy akarattal és odafigyeléssel meglehet a bajnoki cím. Saját magamtól pedig azt várom, hogy erőssége legyek a csapatnak, ami mutatkozzon meg gólpasszokban, illetve gólokban a nevem mellett.”

Nótás Attila: „Először is nagyon jól érzem magam a csapatnál, nagyon jó az összhang, rég voltam már ilyen közösségben. Nagyon remélem, hogy jó rajtot tudunk venni, és hogy meg tudjuk tartani jelenlegi helyünket a tabellán. Szerintem a hétvégén a Putnok ellen 1-0-ra fogunk nyerni.”

Krajnc Balázs: „Köszönöm szépen, jól érzem magam a csapatnál, szerencsére jó pár arcot ismerek korábbról:). Putnokon most a legfontosabb, hogy ne kapjunk ki, de nyerni megyünk. A csapattól feljutást várok, magamtól meg azt, hogy érjem utol magam mihamarabb, és 5-6 gólt meg ennyi asszisztot is szeretnék kiosztani.”

 

Egy kis meglepetéssel is készültünk az idénynyitóra. Csapatunk korábbi legendás játékosait kerestük meg, írjanak nekünk pár sort, mit gondolnak a KBSC-ről, illetve jelenlegi pozíciónkról. Kérdéseink arra irányultak, nyomon követik-e a csapat mérkőzéseit, eredményeit, illetve mennyire tartják esélyesnek a csapatot arra, hogy megőrizze első helyét a szezon végéig?

Kiser László: „Megtisztelő számomra, hogy kíváncsiak vagytok a véleményemre. A válaszok előtt annyit azért elmondanék, hogy nagyon szép, és pályafutásom szempontjából nagyon fontos 3 évet töltöttem Kazincbarcikán, és mindig jó érzés tölt el, ha a városba látogatok. Természetesen figyelemmel kísérem a csapat szereplését, de ez így volt az előző években is. Egy héttel ezelőtt a DVTK U-21-es csapatával játszottunk edzőmérkőzést a KBSC ellen, így van személyes tapasztalatom is a csapatról. Ezen a mérkőzésen egy jól felkészített, tudatosan, kellően agresszívan és jó ritmusban futballozó KBSC-t láttam a pályán. Ennek alapján, és az őszi eredményeket is figyelembe véve én úgy gondolom, hogy a csapatnak reális esélye van a bajnokság megnyerésére. Mélyebb elemzésbe nem mennék bele, mert nem ismerem annyira a mezőnyt. Sok sikert a csapatnak, és remélem lesz mit ünnepelni a szurkolóknak a bajnokság végén.”

Kálmán Vilmos: „Természetesen minden meccsünket figyelemmel kísérem. Igaz, hogy jelenleg 3 ponttal vezetünk, de van 1-2 csapat, akik nagyon nyomulnak. Ettől függetlenül bajnok lesz a KBSC!”

Szép Imre: „Megtisztel kérdéseivel. Természetesen figyelemmel kisérem a volt csapatom eredményeit, és a klubnál hosszú évek óta folyó nevelőmunkát. Bár én egy pici faluból (Bükkábrány) kerültem a klubhoz, de jó volt látni azt a sok-sok tehetséget, akik a KVSE/KBSC színeiben szerepeltek. Későbbi edzői munkám során én is arra törekedtem, hogy olyan képzettségű játékosok kerüljenek ki a kezeim közül, mint Barcikán. Meggyőződésem, ha a fejlődés töretlen marad, a csapat megőrzi az ősszel kivívott helyezését. Nagyon sok sikert kívánok!”

Pribék Attila: „Igen, figyelemmel kísérem a csapatot, személyesen is láttam őket játszani a REAC ellen. Nagyon szimpatikus csapat, jól össze van válogatva a keret, ifjú titánok és a rutinos játékosok. Szerintem megnyerheti a bajnokságot! Jó az edzői stáb!”

Nagy Gábor: „Régi nagyjaink... :) (A volt játékosoknak írt levélben ezt a kifejezést használtuk – a szerk.) Megtisztelő, köszönöm, de ebbe a kategóriába én nem biztos, hogy beletartozom. Vili bácsiék, vagy később Sztahon Józsiék sokkal többet tettek a klubbért, mint én, még csak egy lapon sem lehet említeni engem velük… Ezzel együtt természetesen szívesen válaszolok a kérdésekre. Borsodi gyerekként kisgyermek korom óta követem a barcikai futballt, aztán megadatott, hogy a csapat mezét is magamra húzhattam, azóta meg pláne… Tavaly szíven ütött a kiesés, bár abban a nagyon éles, nagyon kiegyensúlyozott bajnokságban nem volt egyszerű kiharcolni még az osztályozót sem. Nyáron azonban rendezték a sorokat, az új edzői stábbal új impulzusok érkeztek, és erre az őszre igazán büszke lehet mindenki, aki a barcikai fociban dolgozik. A 11-3-2-es mutató imponáló, kapusként külön értékelem a 16 meccsen kapott 8 gólt, Szabó Ádámra valószínűleg nem lehet panasz, és a Komlósi Ádám vezette védelem is sokat segíthetett neki, mint ahogy annak idején én is szerettem az akkor még 17 éves fiatal tehetséggel együtt játszani. Summa summarum: parádés őszt produkált a gárda, gratulálok a csapatnak és az edzőknek is. Tavasz? Természetesen várom a jó folytatást… Véleményem szerint döntő lesz a jó rajt, a putnoki és a Létavértes elleni hazai meccs. Saját pályafutásomból tudom, hogy Putnokon sohasem egyszerű, a kistérségi rangadó kategória még pikánsabbá teszi a meccset. A csapatok ismerik egymást, egy ilyen meccsen bármilyen eredmény elképzelhető, egy győzelem nagy lökést adna a folytatáshoz, és menetből lehetne ütni a Létát is. Az Eger kizárása még pozitív is lehet, hiszen, ha jól emlékszem az egyik döntetlen pont ellenük volt, bár azt nem tudom, hogy a riválisok mit játszottak velük. (Azóta már tudjuk, hogy mivel az Eger a meccsei több mint felét lejátszotta, így az ellenük elért eredményeket nem törlik – a szerk.) Szóval, nem lesz sétagalopp a tavasz, de a srácok ősszel már bizonyítottak, remélem, ott tudnak maradni az elején, és augusztusban újra NB 2-es bajnokira mehet ki a barcikai közönség. Szurkolok! Hajrá Barcika!”

Deszatnik Péter: „Nagyon megtisztelő és örömteli dolog, hogy ennyi idő elteltével beszélhetek a kazincbarcikai múltam kapcsán a honlap szerkesztőjével és e fórumon keresztül a barcikai (jó) futballra éhes szurkolókkal. Szeretném megköszönni az egykori drukkereknek még egyszer a buzdítást, amiből rengeteget meríthettünk, és azt a szeretetet, amivel körülvettek minket. Mérkőzésnapokon, de a heti edzésekre menet is számtalanszor állítottak meg a fanatikusok, hol dicséret, de bizony korholás is előfordult néha, ha nem úgy muzsikáltunk. Sajnos sok régi csapattárs, vezető és szurkoló már csak az égi stadionba látogat ki. De a maiak az eddig látottak alapján igyekeznek a nyomunkba lépni, újra megtöltve talán az egykori katlant (itt jegyzem meg, hogy érdemes megnézni az osztályozóról készült videót). Kis nosztalgiázás után jöjjenek a válaszok: Az őszi szezon mérkőzéseit nézve azt gondolom, hogy a szoros eredmények mögött jó kapus, magabiztos védelem, áthatolhatatlan középpálya és azért egyszer-kétszer, hétszer:) beköszönő gólfelelősök is vannak. Az eddig szerzett pontokat újra begyűjtve össze kell, hogy jöjjön az első hely, amihez ezúton kívánok nagyon sok sikert! Hajrá Barcika!”

Hanász Gusztáv: „Először is örülök a kezdeményezésnek (jó ötlet a szurkolói honlap), hisz nagyon szerettem a Vegyészben focizni, másrészt köszönöm a megtiszteltetést, hogy gondoltatok rám. Igen, követem a szereplést, de csak újságból tudom, mivel Megye I. osztályban focizom (Tomor), és a játéknapok szinte megegyeznek. A csapat képes a bajnoki cím megszerzésére, de kell hozzá egy jó kezdés. Ha ez megvan, utána már visz a lendület! Sok sikert a csapatnak!”

Kalmár Nándor: „Köszönöm a megkeresést, jó érzés, hogy még megismernek, és emlékeznek rám. Külföldön dolgoztam, de mindig figyelem a csapat eredményeit. Most sajnos a keretet nem nagyon ismerem, de az eredmények alapján jó csapat lehet. Az edzővel együtt játszottam Felsőzsolcán, szurkolok neki, hogy bajnokcsapatot csináljon a városnak. Nekem élmény volt Barcikán játszanom, és mindig szerettem is a közönség előtt játszani, szórakoztatni, gólokat rúgni nekik, hogy jól szórakozzanak hétvégén. Remélem a csapat eléri azt, amit én is elértem, és soha nem felejtem el, hogy osztályozót játszhattam egy híres Honvéd ellen. Sajna nem sikerült, de nekem egy élmény volt az a meccs is. Befejezésül: sok sikert a csapatnak, és nyerjék meg a bajnokságot, mert a város azért magasabb osztályú csapatot érdemel. A Honvéd elleni gólom - ha szabad mutatnom - mert még ma is sokat nézem magam:”

Amennyiben tetszett az összeállítás, folytatjuk...

 

                                          

Téma: "Mindegy milyen játékkal, de pontot kell szerezni!" Miniinterjúk és egy kis meglepetés!

Dátum: 2014.03.01

Feladó: Papa

Tárgy: Gratulálok!

Ismét egy igazán jó írás, hajrá Barcika :)))

Dátum: 2014.03.01

Feladó: shift1

Tárgy: rangadó

Ez a honlap már lassan órási magasságokba emelkedik. A hivatalos honlap is csipkedi magát, jó tesz a konkurencia. Nagyon jó volt olvasni ezeket az interjúkat a régi öregekkel, én még emlékszem sok meccsre általuk. Kitűnő ötlet volt ez!

Szóval, én most nem nézem a táblázatot, a pontokat... Nekem presztízs meccs a putnoki függetlenül attól, hogy ki hol áll a tabellán. Ezen a meccsen ez nem érdekel csak az, hogy NYERJÜNK. Mindenki aki tud jöjjön Putnokra ma, hajráááááá Barcika! Küzdjetek srácok!

Dátum: 2014.03.01

Feladó: Bence

Tárgy: -

De jó ezeket a neveket olvasni, pedig én nem is vagyok öreg :) vagy már mégis?:)

Dátum: 2014.03.01

Feladó: szupergo

Tárgy: Ha nem, nem...

Nem kell a kardunkba dőlni, ha a játékosok (tisztelet a kivételnek) vérig sértve nem nyilatkoznak. Legközelebb nem kell őket megkérdezni!
Mindenesetre furcsa, hogy most (amikor a csapat csúcson van és minden szurkoló dicséri őket) durcáskodik a nagy többség. Mi lesz, ha esetleg ez a helyzet rosszabbra fordul és kapják majd a jogos (vagy akár jogtalan) nézőtéri kritikát? Mert benne van a pakliban.
Úgy látszik ezek a játékosok nem értik, hogy a szurkolónak a CSAPAT sikere a legfontosabb és XY középpályás jó esetben is csak másodlagos. Lehet, hogy az illető jövőre már más klubban épp ellenünk játszik, de a CSAPAT akkor itt marad, az a szurkolóké. Már évtizedek óta, amikor ezek a fiúk még meg sem születtek...

Dátum: 2014.03.01

Feladó: hajrabarcika

Tárgy: Re:Ha nem, nem...

Már csak azért is furcsa a dolog, mert ha megnézzük például Ádám és Ricsi esetét, két dolog miatt kritizáltuk őket. Ádámot a kijöveteleiért, Ricsit a gyengébb támadómunkájáért. És láss csodát! Mind a ketten lenyilatkozták most, hogy ebben kell fejlődniük. Ha kritizálunk is, azt nem ellenük, hanem értük tesszük. Amúgy tökéletesen igazat adok Neked, Szupergo! Remélem, kellemes volt a múltidézés is... :)

Tételek: 1 - 5 ból 5

Új hozzászólás hozzáadása