"Nekünk magunkkal kell foglalkoznunk" Ahogy játékosaink várják...

2013.04.12 03:43

Vólent Roland: "Szeretnénk ponttal minimum, de inkább pontokkal hazatérni. Úgy gondolom, mindenhol győzelmi esélyekkel lépünk pályára, Mezőkövesden is bebizonyítottuk, Cegléden is már nyernünk kellett volna. Sajnos 1-0-nál ziccert hibáztam. Holnap nem fogok! Mindegy hogy, csak győzzünk. Szeretném folytatni a gólszériámat,érzem az edző bizalmát, ami sokat számít nekem, és úgy érzem, életem egyik legjobb formájában vagyok..."

Horváth Szabolcs: "Megint csak azt tudom mondani, mint eddig: nyerni megyünk Nyíregyházára, mert égető szükségünk van a 3 pontra, hogy leszakítsuk riválisainkat."

Kiprich Dániel: "Mindenképpen győzelmet várok a csapattól, mint mindig. Úgy vélem, egy hajtós meccsen megszerezzük a győzelmet. A felállást illetően nem tudok elmondani semmi, mert én sem tudom!"

Szabó Ádám: "A Nyíregyháza nincs jó formában,a tévé nyílvánossága előtt biztos bizonyítani akarnak, ahogy mi is. Én bízom a csapatban, minimum 1 pontot elhozunk. De ha vezetést szerzünk, ami tavasszal szinte mindig sikerült, úgy érzem, átlépünk az elmúlt 2 meccs hibáin, és nem engedjük ki a kezünkből a győzelmet! Nehéz lesz, mint minden hátralévő meccsünk, de megcsinálják a srácok...Mindent bele,hajrá!"

Fehér Balázs: "A Nyíregyházát a feljutásra is esélyes csapatok közé gondoltam, de a tavasszal nem úgy jöttek nekik az eredmények. A rossz formájuk nem téveszt meg minket, sőt, hazai pályán, tv-s meccsen biztosan bizonyítani akarnak majd. De nekünk magunkkal kell foglalkoznunk. Biztos vagyok benne, hogy meglesznek a lehetőségeink, és ha sikerül előnyt szereznünk, akkor már csak hátul kellene 0-ra lehozni a meccset. Kokó hiánya nagy veszteség, de a Mester majd megtalálja a helyettesét. A jó hír viszont, hogy Komlósi Ádám újra játszhat, vele még stabilabb lesz a csapat. Háromesélyes meccs, de mi a 3 pontért megyünk!"

Privigyei Ádám: "Minden bizonnyal jó meccs lesz, a nyilvánosság plusz motivációt kell, hogy jelentsen a fiatal csapatunknak. Lelkesen, de okosan kell játszanunk, hiszen ismét egy nagyon fontos meccs vár ránk, úgymond hat pontos mérkőzés lesz, amin csak a győzelem elfogadható! Az eltelt két meccsen újra szerepeltem a csapatban, azt hiszem, a védelmünk stabil volt, előrefelé várok többet magamtól, remélem ismét bizalmat kapok a mestertől."

Szala Ákos: "Sok nézőt és barcikai gólokat várok. Egy góllal nyerünk..."

Póser Dániel: "Természetesen csak a győzelem az elfogadható eredmény a csapat számára, és ezért mindent meg kell tennünk. Nagy lehetőség előtt állok, és élni is szeretnék vele, főleg, hogy TV-s mérkőzés lesz. Mindent megteszek azért, hogy győzelemhez segítsem a csapatot!"

Horváth Bence: "A Szparival - mint mindig - szoros meccsre számítok, de nyerünk 2-1-re egy ki-ki meccsen."