Rövid hírek

2013.03.21 04:25

Először is arról, hogy az MLSZ kiadta az ukázt: április 10-én kell bepótolni a hétvégén elmaradt fordulót. Punktum. Igaz, mi 12-én tévés meccset játszunk Nyíregyházán, de ez - úgy tűnik - senkit sem zavar. Ne felejtsük, hogy a szabolcsiak egy szolnoki kalanddal maradtak szegényebbek az időjárásnak köszönhetően, így ők sem lesznek a legfittebb állapotban, na de, mégis csak otthon készülhetnek. Mi meg egy izzasztó ceglédi kirándulás után utazunk jelképes 220 kilométert, és már ott is vagyunk a Sóstói Stadionban. Nyilvánvalóan mindent meg kell tennünk, hogy legalább 9-én játszhassunk, kérdés, érdekel-e ez valakit a szövetségben. Mindenesetre a Nyíregyháza már beadta a kérelmet, és a hírek szerint el is fogadták azt az MLSZ-ben.

A Vác ügyében - van-e aki ezen még meglepődik - megint nem született döntés, újabb 5 napot adtak a Vácnak, hogy bizonyítsa, amit nem fog tudni: megfelel a licenszfeltételeknek. Idézek a sportlapból: "Még március 5-én tárgyalta az MLSZ Elsőfokú Licencadó Bizottsága a Klublicenc Adminisztráció által készített jelentést a Dunakanyar Vácnál végzett helyszíni vizsgálatról. A testület ekkor adott 8 napon hiánypótlási határidőt azért, hogy a klub rendezze a legalapvetőbb licencfeltételekre vonatkozó hiányosságokat, valamint kötelezte, hogy ugyanezen határidőn belül állítsa helyre a licenc előírásoknak megfelelő szabályos működést." A március ötödikéhez képest csak én nem értem, hogy hogyan lehetett benne a Vác a 8 napos hiánypótlásban 20-án? Mindig is tudtam, hogy a szövetség az igazi és autentikus Dumaszínház. 

A Szeged 6-1-re verte az Orosházát az algyői műfüvön (gólok: Timm 2, Farkas Z. 2, Tóth, Gémes; ill. Milenkovics), szerintem hétvégén a Ceglédet is megütik... Orosházán egyébként Balázs és Kerepeczki sérüléssel küzd, de ők a licenszkirály Vácot fogadják(nák).

A Balmazújváros 4-0-ra kapott ki a DVSC-től (gólok: Sidibe, Kulcsár, Rezes, Papp öngól), Híres Gábor, a Balmaz vezetőedzője szerint mutattak ügyes dolgokat, de komoly egyéni hibákból kapták a gólokat. Hétvégén javíthatnak a Putnok ellen. Ludánszki és Kállai sérüléssel küzd. Hír még a csapattal kapcsolatban, hogy a Honvéd II.-MFA ellen kiálított Murák Krisztián 2 meccses eltiltást kapott.

Az Újpest B. fiatal kapusa, Banai Dávid részleges bokaszalag-szakadást szenvedett, így 6 hétig harcképtelen lesz. Gyógyulást neki!

Még 2 nap van a Fradi-tarcsi elleni ütközetig, drukkoljunk addig az időjárásnak!

 

Hajrá Barcika!