Salvador megszólal...

2013.04.04 07:28

Francisco! Hogy érzed magad Barcikán?

Salvador: „Nagyon jól érzem magam. Azt hiszem, az emberek szeretnek engem, és ez nagyon boldoggá tesz.”

Mi van a sérüléseddel? Van elég erőd, hogy végigjátsz 90 percet?

Salvador: „Már tökéletes állapotban vagyok, és annyit játszok, amennyivel a mester megbíz, legyen az 90, vagy akár 1 perc.”

Elégedett vagy a találataid számával ebben a szezonban?

Salvador: „Nem vagyok elégedett, mert sokáig sérült voltam, és nem tudtam megfelelően segíteni a csapatot, hogy jobb pozícióban legyünk.”

Gondolod, lehet ez egy olyan szezon, amikor nem kell nélkülöznünk Salvadort sérülése miatt?

Salvador: „Igen. Ahogy korábban is mondtam, 100%-os állapotban vagyok, és kész vagyok harcolni a posztért.”

Mondanál pár szót a Castilla-ban eltöltött évekről?

Salvador: „Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy viselhettem azt a mezt, a világ legjobb csapatáról beszélünk. Egy életen át hálás leszek Vicente Del Bosque-nak, akinek köszönhetem, hogy a Real Madridban játszhattam.”

Voltak - később híressé lett - csapattársaid abban az időszakban?

Salvador: „Olyan cimborákkal játszhattam, mint Arbeloa vagy Diego Lopez.”

Az derék! Mit gondolsz: mennyi esélyünk van a bentmaradásra? Mit tehetsz Te hozzá a túlélésért folytatott harchoz?

Salvador: „Minden nap azért dolgozok, hogy a legjobbamat nyújtsam, és segítsem a csapatot a másodosztályban maradásban. Az én dolgom, hogy a maximumot nyújtsam.”

Köszönöm, a beszélgetést, szükségünk lesz a segítségedre!

Salvador: „Köszönöm én is, és minden barcikainak, akiknek érzem a szeretetét, ami nagyon boldoggát tesz.”