Türelem...

2014.10.12 17:45

Akinek esze van, nyilván nem várta, hogy Gálhidi mester 5 nap után királyfit teremt a békából, azt hiszem, ahhoz, hogy láthassuk az új vezetőedző „keze nyomát”, legalább 2-3 hétnyi együtt munka kell. Azt gondolom, hogy a kezdő összetételénél inkább a segítőire hallgatott, akiben esetleg kérdésként felmerülne, Dobos szemproblémája miatt szorult ki a keretből.

A győzelem megvan, és én időnként láttam futballra emlékeztető dolgokat is, sőt, az első negyedóra után akár 3-0-át is mutathatott volna az eredményjelző, mert nagyon nekimentünk a szabolcsiaknak. Habár – a Hatvan mellett – az eddigi legkomolyabb ellenfelet láttuk vendégül, de ez a Nyírbátor kicsit sem tűnt veszélyesnek. Nagyjából a meccs egészére elmondható, hogy megfojtottuk a nyírségiek támadójátékát, nem tudtak élni az erőszakos középpályás-játékukkal, és ez még annak ellenére is igaz, hogy a két, szűrkőként játszatott játékosunk nem éppen a legjobb meccsét hozta. Finoman szólva. Katonát próbáltuk már a védelem előtt játszatni, akkor sem jött be, igaz, hogy a játékos most is küzdött, darált, de előrefelé semmi hasznát nem vettük. Ricsi viszont bántóan gyenge volt. Nem köntörfalazok: az egyik kedvenc játékosom Illés úr, de amit ma futballozott az nagyjából egyenlő volt a nullával. Hiba elől, hiba hátul, pontatlan, ütemtelen közbelépések és kipasszok, inkább hátráltatott, mintsem segített volna. Azért borzasztó most ezt leírni, mert eleddig szinte minden meccsen a mezőny legjobbja volt, most viszont mintha nem tett volna jót neki a bizonyítási vágy.

Irhást viszont nagyon feldobta a „stage fright”, volt, aki a múltkor levaksizott, mert kiemeltem Ignác csupaszív, energikus játékát, kíváncsi vagyok, most is hülye leszek-e ha azt mondom, hogy cseréjéig a csapat legjobbja volt. Nagyon régen hallottam olyan vastapsot, amit Ignác kapott (az egyébként érthetetlen) lecserélésekor Barcikán, ebből is látszik, hogy nem látássérültek ülnek a vasbeton-darabokon.

A bíróról terveztem még mondani egy-két szót: nos, ebben a harmatgyenge mezőnyben is szánalmasan gyenge ez a sípos. Összevissza, értelmetlenül, következetlenül, láthatóan a szabályokat nem is ismerve sípolt, nagyjából annyi köze volt egy futballmérkőzéshez, mintha engem holnaptól kineveznének a Nemzeti Atomfizikai Program főfaszjának.

Nehéz megcsinálja szinte minden meccsen, amit kell: eldönti. Kihagy pár ordítót, kétség nem fér hozzá, viszont hozza azt, amit jó pár éve nem láttunk (na jó, Vólent hozott némi felüdülést): góljával (góljaival) eldönti a meccseket. Sajnálatos, hogy szélről nem érkezik sokkal több segítség neki, mert Bene habár nagyon aktív volt, és szerintem most játszott a legjobban, mióta visszakerült hozzánk, de ez még mindig kevés. De ha róla ezt mondom, mit mondjak a sokadszorra csőd Lipusz Norbira, akiről ha nem tudnám, hogy elsőosztályú rutinnal rendelkező szélső, azt hinném, hogy most fizette be a papa az U21-ből. Gyáva. Azt hiszem, ez a legjobb szó a teljesítményére. Nem csak a mostanira, hanem úgy teljes egészében. Nehogy már egy lipusznorbi ne verjen meg egy akármilyen NB 3-as szélsőhátvédet! És nem csak most, bármikor. Ha viszont csak ennyire képes, ennyit Illés Gabi is megcsinál.

Nem akarok (megint) elégedetlennek tűnni, mert láttam biztató jeleket, sőt, azt kell mondjam, hogy a mérkőzés nagy részében kezünkben tartottuk a gyeplőt, és az ellenfél nem a Veres, mégcsak nem is a Gyöngyös volt. A középpályán nagyon érződött Kokó hiánya, kíváncsi vagyok, mikor próbáljuk ki az egyszűrős rendszert, mert az is lehet egy opció. Mivel a középpályán lehet megnyerni a meccseket általában, így ennek a szegmensnek a minél előbbi rendberakását várom, és biztos vagyok benne, hogy a mester is látja a hibákat, és vagy így, vagy úgy, orvosolja azokat.

Az elvárható minimumot hoztuk: megvan a 3 pont. Én azt mondom, hogy valamelyest javult a játék is, és mielőtt valaki azzal támadna meg, hogy elvtelenül dicsérem Gálhidit, elmondanám, hogy nem gondolom, hogy ez elsősorban az új edzőnek köszönhető. Sőt! Irhást lecserélését én nem nagyon tudom hova tenni, és ahogy észleltem, Ti sem… Az ő szerepe a játékban szerintem 2-3 hét múlva lesz számonkérhető…

Hajrá Barcika!

Téma: Türelem...

Dátum: 2014.10.12

Feladó: szupergo

Tárgy: Én úgy láttam

Én úgy láttam, hogy valemelyest javult a csapat játéka, bár mindenki nagyon ideges volt. A pályán mindkét csapat, ez persze érthető, de a lelátón a nézők is. Utóbbit nem értem, gyakorlatilag már tét nélkül játszhatunk.
A javulást én főként Bene kezdőbe állításának tudom be. Szinte most először nem értek egyet hajrabarcikával. Legalábbis Bene ügyében nem. Lehet, hogy tud ő többet is, de ha ma mindenki ennyit hozott volna, akkor izgalom nélkül nyerünk. Én Lipuszt sem írnám le, sokat robotol, küzd, más kérdés, hogy nem jönnek be a dolgok, dehát pl. Irhás is így van vele.
Megizzadtunk, mert a vége felé az ellenfélnek is voltak - de szerencsére kimaradtak - ordító helyzetei.
Gálhidi nagyon rosszul cserélt, Irhás távozásával a motort vesztettük el. A beállt 3 cserejátékos? Mintha a pályán sem lettek volna. Ezen a meccsen a helyzetek alapján gólokkal kellett volna nyernünk, de az utolsó negyed miatt örülnünk kell az 1-0-nak.
Gálhidinek még idő kell, az biztos, de talán valami megmozdult.

Dátum: 2014.10.12

Feladó: 1szülő

Tárgy: spori?

Nem az első és nem is az utolsó olyan meccs volt a Petében, amin az MLSZ szégyenei/ a Bírói kar selejtjei tinglitangliztak a pályán! Nem igaz, hogy az illetékeseknek ez nem tűnik föl!? Mi lehet az ellenőri jegyzőkönyvben a bírói hármas (szerintem inkább 1 alá kétszer) ténykedéséről?

Dátum: 2014.10.12

Feladó: Peti

Tárgy: ..

Tulajdonképpen egyik cseréje sem hozott pozitív javulást,sőőőt...De ez nem az Ő hibája,ugyanis muszáj volt cserélni.Nehéz például nagyon elfáradt a végére.Addig viszont a kihagyott helyzetei ellenére kifejezetten tetszett a játéka.Benne van a csatár vér az biztos,csak higgadjon le!! Montvai ismét nagyon statikus volt,Irhás jól játszott,szerintem meg is bánta a cseréjét Gálhidi..
A cserék után nagyon feljött az ellenfél!!Mintha szűkös lenne a keret kicsit..
A lényeg a 3 pont,és lesz ez a játék sokkal jobb,meccsről meccsre jobb..

Dátum: 2014.10.12

Feladó: shift1

Tárgy: ma

Érdekes meccs volt. Kézbe tartottuk ez tény, főleg az első félidőben. Tegyük hozzá az ellenfélnek az utolsó részében a meccsnek volt egy olyan helyzete, hogy ezt kihagyni szinte lehetetlen. Üres kapuval szemben felé rúgta a labdát, bár nekünk is volt nem egy ilyen. Irhás jó volt, de a cseréje azért érthető, mert csatárt hozott be Gálhidi, nem hiszem, hogy a teljesítményével lett volna gondja. Taktikai csere volt. Bene is küzdött sokat. Lipusz helyett Gábor egy extra nagy 0 volt, hihetetlen amit csinált.
A megoldásunk az lesz, hogy mindig kell 1-2-3 ember meccsenként, aki extra teljesítményt nyújt, és akkor nyerünk.

Tételek: 1 - 4 ból 4

Új hozzászólás hozzáadása